Poslovni rezultati ASA grupacije: Tri polovna na jedan novi auto

Bez autora
Jul 21 2011

Rast prodaje novih automobila ASA grupacije u prvoj polovini ove godine u odnosu na isti period prošle, iako je vrlo mali - svega 0,7 posto, znak je da se tržište oporavlja od krize koja ga je pritiskala proteklih godina. Ova kompanija, koja zastupa brandove volkswagen, audi, škoda, seat i porsche, u ovoj godini ima tržišno učešće od 41,3 posto. Kompanija je na početku godine imala za cilj očuvati stečeno tržišno učešće. Prema podacima o prodaji, tržišno učešće brendova koje ASA grupacija ima u ponudi u susjednim zemljama, Srbiji i Hrvatskoj upola je manje nego u BiH. Lijepo je reći da imaju tako velik udio na tržištu, međutim, cilj im je da ostvare dobar profit kako bi mogli nastaviti ulagati u razvoj poslovanja. Kompanija nije cjenovno pozicionirana i nije joj cilj spustiti cijene da proda što više automobila, nego nastoji očuvati imidž i ponuditi kupcima kompletnu i kvalitetnu uslugu. U ovoj godini napravili su sinergiju resursa grupacije i u prodaju automobila uključili su finansiranje, osiguranje i druge vrste podrške kako bi kupci u njihovom salonu mogli dobiti sve usluge koje im trebaju.

Poslovni rezultati ASA grupacije: Tri polovna na jedan novi autoRast prodaje novih automobila ASA grupacije u prvoj polovini ove godine u odnosu na isti period prošle, iako je vrlo mali - svega 0,7 posto, znak je da se tržište oporavlja od krize koja ga je pritiskala proteklih godina, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Sarajevu.

Direktor ASA auta Senad Olovčić je kazao da ova kompanija, koja zastupa brandove volkswagen, audi, škoda, seat i porsche, u ovoj godini ima tržišno učešće od 41,3 posto. Kompanija je na početku godine imala za cilj očuvati stečeno tržišno učešće. Prema podacima o prodaji, tržišno učešće brendova koje ASA grupacija ima u ponudi u susjednim zemljama, Srbiji i Hrvatskoj upola je manje nego u BiH.

Nova ulaganja

- Lijepo je reći da imamo tako velik udio na tržištu, međutim, cilj nam je da ostvarimo dobar profit kako bismo mogli nastaviti ulagati u razvoj poslovanja, kaže Olovčić.

Kompanija nije cjenovno pozicionirana i nije joj cilj spustiti cijene da proda što više automobila, nego nastoji očuvati imidž i ponuditi kupcima kompletnu i kvalitetnu uslugu.

- U ovoj godini napravili smo sinergiju resursa grupacije i u prodaju automobila uključili smo finansiranje, osiguranje i druge vrste podrške kako bi kupci u našem salonu mogli dobiti sve usluge koje im trebaju, rekao je Olovčić.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik